reklama

Vážený pán prezident

dovoľte, aby som sa predstavil. Som občan našej Slovenskej republiky. Ctím si demokraciu a zákonnosť, bez ktorej by žiadna demokracia nemala zmysel.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (51)

Preto si vážim ľudí, ktorí sa aj napriek zlým zákonom riadia rozhodnutiami svojich parlamentných zástupcov. Ktosi mi povedal, že neznalosť zákonov neospravedlňuje. Žiadny čin, ani trestný čin. Preto sa na Vás obraciam, aby ste mi vysvetlili, čo sú mafiánske praktiky. Už dávno viem, čo sú mafiáni. Mário Puzo vo svojom Krstnom otcovi mi v mladosti prezradil, ako to v ozajstnej mafii funguje. Niečo podobné vznikalo aj na Slovensku, ale sme malá krajina a tak aj celá slovenská mafia bola o niečo menšia, ale nie menej významná.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pred nedávnom ste sa posťažovali, že sa niečo voči vám rozbehlo a to má na svedomí určite mafia. Dúfam, že slovenská, lebo tá talianska Vás asi zatiaľ nezaregistrovala. Podľa Vašich slov nikto niečo zverejnil, čo nemal a tak použil mafiánske praktiky. Možno to ani naša pospolitá mafia nebola. Tak som ako radový občan zisťoval, čo sa stalo a kde možno hľadať mafiu. Vo vašom prípade niekto zverejnil, že ste sa vy a príslušníci vašej rodiny dopustili daňového podvodu. Firma, ktorá sa toho mala dopustiť sa volá KTAG, s.r.o. Je tam vedený akýsi Ing. Andrej Kiska. Neviem, či ste to vy, alebo Vaša rodina. Ale to nie je podstatné. Podvod sa týkal 136 tisíc eur. Toľko peňazí pokope som ani nevidel. Píše sa, že ste vraj za roky vašej statočnej práce zarobili cez jeden milión eur. Tie ste položili na oltár vlasti ako dar na kampaň pána Kisku. Opäť neviem, či ste to vy, alebo niekto z Vášho okolia. Asi je od Vás statočné, keď ste peniaze, ktoré Vám dali cez Vaše firmy naši občania, nezdanené vrátili späť do kampane a za tie peniaze ste sa stali prezidentom. Sám sa asi ťažko môžem stať prezidentom. Toľko peňazí som svojou statočnou prácou nezarobil a ani to už nestihnem, keďže som dôchodca. Taký prezident navyše musí byť čestným človekom, bezúhonným a dobrým. To ste vraj dokázali v akejsi nadácii Dobrý Anjel, ktorú ste založili spolu s pánom Brossmanom. Ušľachtilý čin. Len neviem, odkiaľ ste na to zobrali peniaze? Dokonca pán Brossman, ktorý už v nadácii nepôsobí, tvrdí, že ste dobrú vec použili na prezidentskú kampaň. Ohováral?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po tom to všetkom som si prečítal živnostenský a trestný zákon. Tu som sa dozvedel, že „Podnikateľ je povinný prevádzkovať živnosť riadne, poctivo a odborne. Tejto povinnosti sa nemôže zbaviť ani v prípade, ak podnikateľskú činnosť prevádzkuje prostredníctvom zodpovedného zástupcu.“ Rovnako dôležité je ustanovenie, že „Riadne a poctivo nevykonáva živnosť podnikateľ, ktorý bez závažných dôvodov neplní svoje daňové, poplatkové a odvodové povinnosti podľa osobitných predpisov.“ Ste skúsený podnikateľ a určite ste zákony čítali. Dokonca aj to trestné ustanovenie, že „Daňový podvod spácha ten, kto neoprávnene vo väčšom rozsahu uplatní nárok na vrátenie dane z pridanej hodnoty alebo spotrebnej dane v úmysle zadovážiť sebe alebo inému neoprávnený prospech. Potrestá sa odňatím slobody na jeden až päť rokov.“ Často čítam, že nejaký Bašternák a Kočner, ktorý je podľa akéhosi registra renomovaným mafiánom by mali ísť do basy. Problémom je, že ich nikto z podobného trestného činu nevie usvedčiť. Vy naopak, ste sa čestne priznali, že ste trestný čin spáchali, ale ako dobrý občan a v súčasnosti aj prezident, ste všetko po odhalení daňovou kontrolou vrátili a navyše ste zaplatili aj pokutu. Z toho mi vyplýva, že ste sa asi žiadneho podvodu nedopustili. Alebo je to u nás tak, že kto zaplatí, nepáchal trestnú činnosť, ani vraždu. Tak ako to je? Jedným nedokážu nič a sú vedení a označovaní ako mafiáni a potom ste tu Vy, kto sa dopustil trestného činu, nepriznal sa, bol odhalený a nie je vedený v žiadnych zoznamoch.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pán prezident, prosím, dajte mi vedieť, čo mám povedať svojim deťom. Kto je vlastne slovenským mafiánom, čo sú mafiánske praktiky a či je možné vykúpiť sa z trestného činu podvodu. Dosť mi na tom záleží. aby mi bolo jasné, či sme volili akéhosi záhadného podnikateľa, ktorý za peniaze dokázal trestný čin zmeniť na omyl v účtovníctve, alebo charakterného a čestného občana našej demokratickej republiky. Takéto niečo u nás dokáže asi len prezident.

So želaním pekného dňa zostáva

Ľubo Belák

21.9.2017

Ľubomír Belák

Ľubomír Belák

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  112
  •  | 
  • Páči sa:  228x

hudobník, textár, televízny producent, publicista a občiansky aktivista (výzvy Sme tu ešte my a Otvorený list politickým stranám) Zoznam autorových rubrík:  politikakultúramédiáNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu