reklama

Stačí chvíľa a vytvorí sa kráter

Inak neviem popísať pocit, keď som sa dozvedel o smrti Věry. Priznám sa, že takéto odchody nemám rád. Prečo to musela byť práve ona, veď je dosť takých, ktorí by ju zastúpili. Žiaľ nesmrteľnosť, tá ľudská nebola zatiaľ objavená.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Věru Špinarovú som spoznal ešte v praveku, keď sme sa neraz križovali na hudobných zájazdoch po Slovensku. Vždy som ju obdivoval. Bola to pravá baba, ktorá nielen svojim spevom, ale aj dušou predstavovala speváčku, aké som mal rád. Párkrát sme sa stretli na Lýre. Vždy bola úprimná, srdečná a férová. Pamätám si na jednej lýrovej skúške, keď som si so sebou vzal aj môjho syna Andreja. Ochotne sa o neho postarala, keď som išiel na pódium.

Aj na koncertných projektoch som jej vždy držal miesto, či už to bola 70ka Peteraja, alebo koncert Lýra 50. Aj tentoraz som mal pre ňu vyhradené pódium pre Lúčenie, pesničku od Janka Lehotského, ktorý v apríli oslávi svoju sedemdesiatku. Netušil som, že Lúčenie bude tentoraz posledné. Aj keď nemala možnosť byť osobne na koncertoch, pri prvých tónoch skladby som si ju pripomenul. Urobím tak aj teraz.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Věrka, lúčim sa s tebou, ale buď si istá, že tvoja dušička tu bude stále, nesmrteľná, ktorá priletí vždy, keď pôjde o dobrú hudbu.

Ľubo Belák

27.3.2017

Ľubomír Belák

Ľubomír Belák

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  115
  •  | 
  • Páči sa:  243x

hudobník, textár, televízny producent, publicista a občiansky aktivista (výzvy Sme tu ešte my a Otvorený list politickým stranám) Zoznam autorových rubrík:  politikakultúramédiáNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu